• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Nu blir det kämpigt

Wizard

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
5342
Medlemskap
2025
Nu har svampsäsongen börjat så nu får man bereda sig på ett slitgöra med att rensa svamp ett par månader framåt.
Och sedan är frågan om man skall göra varma mackor med stuvning, omelett eller stek med kantarellsås av skörden?

P1010859.JPG

:D

T

Teddi

Guest
Sv: Nu blir det kämpigt

gott jerry,,vit macka med smörstekta,,mums,,
vi har plockat runt 9 liter,,så tidigt,,så de blir lite nytt i frysen,,

ha de,,hälsa inger,,

IWah

HBK Medlem (P)
Kommun
Mark
HBK-Nr
5342
Medlemskap
2025

Håller med, Rolf Och Monica, varför göra slitgöra när du kan ligga i hängmattan nu när värmen kommit till er.

..............................//ove & Ante
Rensat, förvällt/ligger väl paketerat i påsar, ska bara svala sedan in i frysen....m v b till Spanien till hösten.....

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2025

Nu har svampsäsongen börjat så nu får man bereda sig på ett slitgöra med att rensa svamp ett par månader framåt.
Och sedan är frågan om man skall göra varma mackor med stuvning, omelett eller stek med kantarellsås av skörden?

Visa bilaga 73455

Vi hittar aldrig något när vi är ute så skulle du få frysen full så har vi en som är tom...

F

F.d. 14497

Guest

Rensat, förvällt/ligger väl paketerat i påsar, ska bara svala sedan in i frysen....m v b till Spanien till hösten.....

Nu sviktar mina hårda ord, när jag ser framåt en god soppa när
ni kommer ner till Santa Pola.

.......................// ove

F

F.d. 55338

Guest

Visa bilaga 73455

Hej Jerry. Du som är så "klurig" fixa en löplina o tjudra Inger i kökstrappen.Då avtar säkert ditt slit!!!!! Ove. :twitcy::bock:

Toppen