Sv: Nu är vi här.
Måndag kväll. Sitter med Mita o. Stig på en liten strandnära camping i los Alcazares då den nya ställplatsen var fullbokad.
Veckan med boulen i Huercal Overa som var ett av målen denna övervintring är nu avklarad.
Det gick bra för både Ursula och mig. Ursula föll i tredje matchen och jag föll mot min femte motståndare. Det var Inger som tog bronsplatsen som slog ut oss båda två. Grattis Inger.
Det blev en vecka med mycket mingel med nya och gamla Hbk vänner, två marknadsbesök, bouleträning, födelsedagsfirande, restaurangbesök m.m.
En mycket trevlig vecka.
Ove och Annica som vi lärt känna denna vinter lämnade oss i söndags för att åka hemåt.
Det blev tomt, men vi ses.
Efter måndagsmarknaden lämnade Huercal Overa och åkte hit. Stannade på ett husbilsföretag utanför Cartagena och köpte ACSI katalogerna för 2016, pris 15,95 euro.
Får se hur platsen ser ut i morgon om vi skall stanna eller ej.
Eriks Birgit den alltid glada och positiva tjejen fyller likadana siffror. Grattis Birgit.
Tävlingschefen och initiativtagagaren Sir MacLean har anlänt från öarna och håller här en breifing på upplägget för tävlingen.
Det flesta deltagarna har nu anlänt.
Borgmästaren och Sir MacLean vid invigningen.
Lite fredagsmys innan vår discjockey Björn startar dansen.
Vinnargesten av en glad vinnare. Grattis Bernt. (alias Scaniaboy.)
Avslappnande besök i fågelparken dit inte vinden når men solen värmer.
Grönsaksinköp,
och några andra inköp på måndagsmarknaden innan vi lämnar Huercal Overa för denna gången.
Hälsn. Krister o.Ursula.