• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Nu är vi väldigt glada.

F

F.d. 6238

Guest
Har sedan tidigt i våras varit medveten att en kamrat till oss hade fått problem med sin hälsa.
Han (Hon) hade fått besked att det var inte som det skulle. Vi blev naturligtvis oroliga och undrade vad som var på gång. Vi genomled den ena undersökningen efter den andra.
Det visade sig att det var ALLVARLIGT.

OCH DET VAR ALLVARIGT. Det blev en kamp på Liv och Död.

Efter alla dessa ---Liv och Hel------ så har vi nu fått beskedet att våran vän har klarat av kampen. Han (Hon) kommer att överleva. Jag är inte religiös men jag vill tacka livet för att det har gått så bra.
Tack, / Kurt i Monica o Kurt 35.

F

F.d. 4879

Guest
Sv: Nu är vi väldigt glada.

Ibland är det skönt att få kunna ge uttryck för sina känslor, skönt att ni gör det här. Det bevisar att ni har många goda vänner som ni har kontakt med i klubben. Min bästa kompis sa en gång: Man har många polare, men hur många goda vänner har man som man vet att man kan ringa till när som helst och man vet att man får hjälp? Räcker ena handens fingrar till så är du jävligt lyckligt lottad! Ligger mycket i vad han sa. Ni har varit med från klubbens början och dom som har träffat er vet vilka kvalitéer ni har. Här har ni bara vänner!
(För att gå tillbaka till rubriken: Nu är vi riktigt glada! Trodde att det var vindstilla och sol i Göteborg, förlåt..)
Göran och Kia

F

F.d. 6238

Guest

Tack för dom orden, Kia o Göran.
Dom orden Värmer.

Kan tala om för Er att på Berget idag, har vi Svag till och måttlig vind (vet ej om det är rättstavat)
Och Vi är VÄLDIGT glada.
MVH / Kurt.

Calle Bonath

FD HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
1259
Medlemskap
2023

Ibland är det skönt att få kunna ge uttryck för sina känslor, skönt att ni gör det här. Det bevisar att ni har många goda vänner som ni har kontakt med i klubben. Min bästa kompis sa en gång: Man har många polare, men hur många goda vänner har man som man vet att man kan ringa till när som helst och man vet att man får hjälp? Räcker ena handens fingrar till så är du jävligt lyckligt lottad! Ligger mycket i vad han sa. Ni har varit med från klubbens början och dom som har träffat er vet vilka kvalitéer ni har. Här har ni bara vänner!
(För att gå tillbaka till rubriken: Nu är vi riktigt glada! Trodde att det var vindstilla och sol i Göteborg, förlåt..)
Göran och Kia

En riktigt god vän, det är en sån som man kan sitta och tiga ihop med, utan att det blir pinsamt.
Calle

Toppen