• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Nu är vi i alla fall på rätt sida om nyåret!

Rimagy

HBK Medlem
Kommun
Märsta
HBK-Nr
817
Medlemskap
2024
Bara månader kvar tills vi far ut på vägarna.
Längtan är stor.
Lika bra ha vitsippsbacke som bild....som en påminnelse om att vi går mot vår.
Mvh
Marina lite otålig

F

F.d. 839

Guest
Sv: Nu är vi i alla fall på rätt sida om nyåret!

Rimagy,

Varför ska jag vänta månader för att fara iväg ? Icke sa nicke imorgon far vi till Frankrike och inhandla mat och dryck, momsen är betydligare lägre än i Belgien så passa på :holly-1-icon:

F

F.d. 4879

Guest

Ska vi byta så kan du få ta emot skitvädret här i Stockholm? Frankrike, framförallt rivieran är vår favorit!

Rimagy

HBK Medlem
Kommun
Märsta
HBK-Nr
817
Medlemskap
2024

Nu är det ju så....att jag inte har någon chaufför som vill ge sig ut med husbilen på vintern.
Dessutom jobbar man fabians mer än man borde.
Så jag får dras med min längtan ett tag till!
Marina som gärna vore i Italien.
Landet som har allt?

F

F.d. 14038

Guest

Håller med dig Kölis, Belgan får järna byta med mig också grått blåsigt och allmänt tråkigt väder.

F

F.d. 839

Guest

Laika,

In your dreams, jag föredrag att stanna här nere, kylan har alrdig varit min starkaste side ... :twitcy:

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2025

Oavsett om man gillar kyla eller ej så har i alla fall dagen blivit hela åtta minuter längre på en vecka (i Lund). Det går åt rätt håll.

F

F.d. 14038

Guest

Ja du Belgien det vore en dröm, men du kan ta det lugnt för jag måste arbeta. På måndag ska jag lägga taktegel i Alingsås som ligger strax utanför Göteborg. Jag tar igen det i slutet av april då jag och 20 andra bilar åker till Toscana till en ort som heter val di Pesa. Ska besöka fabriken som tillverkat vår bil nämligen Laika. Ska bli gudade på vinprovningar mm.:santa1:

F

F.d. 839

Guest

Michael,
Tackar tusan för det ... det känns redan vår i luften, just kl 05:46 är det 7.5°C :holly-1-icon:

Toppen