• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Nu är husbilen redo

F

F.d. 29772

Guest
för säsongspremiären som äger rum nästa helg den 1 & 2 mars. Idag har bilen fått sig en riktig uppfräschning både inne och ute. Det luktar så gott och längtan att få komma ut igen blev nästan outhärdlig under arbetes gång. Att det kom lite regnsmatter på taket under tiden är förlåtet för visst låter det mysigt när det regnar på husbilstaket även om man inte vill ha det ljudet alltid! Det är inte bara rengöring som ägt rum denna veckan. I onsdags lämnades bilen in för kamrems- och oljebyte så nu står vi verkligen i startgroparna.

Vi önskar er alla en skön husbilssäsong 2008
Bitte och Göran

P.S. Premiärturen går till Moheda där Spaniel och Retrieverklubben har sin årliga hundutställning, vad annars! D.S.
:dog:

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 3821

Guest
Sv: Nu är husbilen redo

Ja,det låter härligt vi planerar också att kolla över behovet i husbilen,men vi bor uppe i Luleå och just nu är det fruktansvärd snöstorm ute så det känns inte precis som lusten till husbilen är så stor,men lusten till hundutställning finns alltid,nästa helg 1Mars skall jag med min dotter till Piteå på utställning hon föder upp Springer Spaniel och skall ställa ut där,vi kanske ses i sommar på någon utställning om ni reser mycket.
Lycka till
Inger och Ingvar

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021

Vi här nere som ej har varit uppåt kan nog inte föreställa oss hur vädret är. Jag vill inte byta mot snöstorm ,Men jag hatar blåsten som varit och är.Hellre 10 grader kallt o kav lugnt än 5 plus o blåst.Vår husbil står redo förjämnan i stort sett/susanne

Senast ändrad:
F

F.d. 29772

Guest

Inger, lycka till på hundutställningen och glöm inte: Den som väntar på något gott väntar inte för länge.........

Mvh
Bitte

Senast redigerad av en moderator:
Toppen