• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Nu är det slutletat efter el-stolpe

Västkustcamparen

HBK Medlem
Inlägg
1.184
Kommun
Ale
HBK-Nr
24499
Medlemskap
2024
Vi köpte en Jordan med usb-laddning

 

JanneB

HBK Medlem
Inlägg
1.493
Kommun
Knivsta
HBK-Nr
20110
Medlemskap
2024
När vi ändå är inne på tandborstning så vill jag tipsa om marknadens dyraste tandkräm Sensodyn repair!
Faktiskt gör det den lovar - jag vet inte hur den fungerar bara att den gör det.
Lite som sketchen automatic holemaker för inomhusgolf.
Själv föredrar jag Philips med ultraljud.
Bengtic tack för tipset :) Får någon gång pröva det.

Tips från mig för dem som har känsligt tandkött - försök med tandkräm Lacalut. Jag hade sådana besvär, nu är de borta. Jag har använt Lacalut sedan cirka 3 år tillbaka. Tänk att det inte finns så tunga kliniska data, säger min fru som är ju jävig i dessa frågor.
 

KawaMal

HBK Medlem
Inlägg
1.138
Kommun
Älvkarleby
HBK-Nr
1474
Medlemskap
2024
Du har inte läst allt i denna tråd? Allt går framåt i små små steg. Eltandborste bättre i längden
Jo men att leta elstolpe enbart för att ladda tandborsten är väl en överdrift? Man måste inte använda den 365 dagar om året, kan ju ha en manuell som reserv när laddningen tagit slut. Jag tror nog Kent var lite ironisk i sin rubriksättning också.
 

Marianne & Ranko

HBK Medlem
Inlägg
5.194
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
12537
Medlemskap
2025
En laddad Jordan håller i flera veckor även om du borstar 2 ggr/dag (2 x 2 minuter), men det är alltid trevligt hitta en stolpe ifall det är mulet och solcellerna går på knäna, samtidigt som man ofta ska tillaga 3 rätters under OS tittande...hahaha... ; ) Jag tror också på lite "spex" från Kent, varför ska allt vara så allvarligt och strikt, hur kul är det?

1628510143633.png
 
Toppen