• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Nu är det nog vår (i Skåne)!

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2025
Eftersom jag jobbar varannan helg så är det lätt hänt att det blir husbilsturer de helger jag är ledig. Men denna helg måste vi vara hemma för att göra något åt trädgården som ser lite eftersatt ut.

Strålande sol, varmt och nästan ingen vind. Perfekt alltså!

Rabarber 20100424-1.jpg

I rabatten intill huset växer rabarber och idag kunde vi skörda de första. Inte så många men fullt tillräckligt för att göra en paj.

Rabarber 20100424-2.jpg

Rabarber 20100424-3.jpg

Att sedan kunna sitta ute och äta den är hoppingivande efter denna för oss i söder så långa och snörika vinter.

Rabarber 20100424-4.jpg

Rabarber 20100424-5.jpg

StJeP

HBK Medlem
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
590
Medlemskap
2025
Sv: Nu är det nog vår (i Skåne)!

Det e ju synd vi inte e ute med bilen denna helgen ,då hade ni kanske fått oväntat besök. Det ser riktigt gott ut,ha en fin helg/Staffan

H

hianders

Guest

Med kännedom om Annikas underbara tårta förra sommaren så förstår jag att rabarberpajen smakade himmelskt!!! Njut av våren, än kan vi inte säga detsamma. Idag sol (lite halvdis), snålt i vindarna samt ca 9 grader plus. Men, den som väntar på något gott ..............

Här handlar det om att städa gården från alla kvistar som ramlat ner p g a snötyngden i vinter. Vi har ju lite störra trädgård än er så har ni vägarna "förbi" så.................

Inger/fru hianders

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2025

Det får nog bli "förbi" för kvistrensning är inte min favoritsysselsättning ;) .

F

F.d. 4927

Guest

Ser gott ut! Tittar kanske förbi någon dag!;)

Lasse

F

F.d. 11362

Guest

Det ser gott ut så vi flyttar nog ner till Ystad ,,ser ut att få plats flera vid bordet..mvh edling:yes::music-icon:

Toppen