• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Nu är det nära............

bror.axelson

HBK Medlem
Kommun
Järfälla
HBK-Nr
1072
Medlemskap
2026
2011 är snart ett årtal som tillhör historien.
Summerar lite av mitt och vårt år som varit otroligt bra.
Borde ju vid mina uppnådda 68 år börja fundera på att vara ledig och inte ha ett fast jobb mm utan bara leva och ha det bra.. Problemet är bara att jag lever och har det bra om jag jobbar som vanligt för då ser man fram emot den ev. ledighet som komma skall.
Man är väl lite tokig men så är det.
Haft förmånen av att vara helt frisk och kunnat göra vad man vill.
Utmanat ödet med en del snabba biltur, kunnat göra lite bus med flygplan, motorcykel och även snöskoter. Borde dock skaffa mig en bra lärare i skoterkörning....
Dessutom kunnat åka lite husbil som egentligen borde vara mycket mera - och det kanske kommer. Jobbigt och kul med många intressen och hobbies.
Till våren skall ju en ny drivlina in i husbilen så då kanske det blir lite mera drag i eländet då jag tycker det är lite pinsamt med långtradare på bortåt 60 tons totalvikt som flåsar i bakstammen på husbilen.

Vill nu bara tillönska er alla.

GOTT NYTT ÅR 2012
Hälsningar Marita-Bror

Senast ändrad:
F

F.d. 29841

Guest
Sv: Nu är det nära............

Hej
Varför sluta jobba? när man frisk och tycker att livet leker.