• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Nu är det nära............

bror.axelson

HBK Medlem
Kommun
Järfälla
HBK-Nr
1072
Medlemskap
2026
2011 är snart ett årtal som tillhör historien.
Summerar lite av mitt och vårt år som varit otroligt bra.
Borde ju vid mina uppnådda 68 år börja fundera på att vara ledig och inte ha ett fast jobb mm utan bara leva och ha det bra.. Problemet är bara att jag lever och har det bra om jag jobbar som vanligt för då ser man fram emot den ev. ledighet som komma skall.
Man är väl lite tokig men så är det.
Haft förmånen av att vara helt frisk och kunnat göra vad man vill.
Utmanat ödet med en del snabba biltur, kunnat göra lite bus med flygplan, motorcykel och även snöskoter. Borde dock skaffa mig en bra lärare i skoterkörning....
Dessutom kunnat åka lite husbil som egentligen borde vara mycket mera - och det kanske kommer. Jobbigt och kul med många intressen och hobbies.
Till våren skall ju en ny drivlina in i husbilen så då kanske det blir lite mera drag i eländet då jag tycker det är lite pinsamt med långtradare på bortåt 60 tons totalvikt som flåsar i bakstammen på husbilen.

Vill nu bara tillönska er alla.

GOTT NYTT ÅR 2012
Hälsningar Marita-Bror

Senast ändrad:
F

F.d. 29841

Guest
Sv: Nu är det nära............

Hej
Varför sluta jobba? när man frisk och tycker att livet leker.
Men du kanske kan gå ner i tid?Det har jag gjort, Jobbar när jag har "lust" eller när det är mycket att trycka.Vilket det varit hela hösten.
För övrigt är jag 2 år äldre än du.
Som du vet: ALLA SOM JOBBAR LEVER,men DE SOM ÅR I PENSION KOMMER ATT DÖ.

GOTT NYTT PÅ DIG
/Vidhem

T

Teddi

Guest

hallå vidhem,,ja har varit pensionis sen 91,,ja vet att ja kommer att dö,, men har en svag känsla att man kan förlänga inträdet om man har husbil:santa-5-icon:speciellt då man e ansluten till ett gott gäng,,:snowman-2-icon: gott nytt år,,

F

F.d. 29841

Guest

Hej TEDDI.
Va rätt du talar.
å GOTT NYTT PÅ DIG.
Vi kanske ses.
/Vidhem

T

Teddi

Guest

kan du tänka dej vidhem,, ja har ändå ett handikapp på 20 år,,ock ingen har tagit livet av mej ännu:D men tacka du för att vi ska träffas de va väl du som skicka en hälsning på björkebo camp. i värmland för min skull?

va de inte du så får ja väl bjuda ändå:Dett gott nytt på alla,,hoppas också att hälsan går hand i hand,,annars har vi inte möcke att lita på:snowman-2-icon:

F

F.d. 29841

Guest

Hej
Ja det stämmer.Vet du om han fick det sålt? Det skulle komma en person som var intresserad att ta över campingen, (samma vecka som vi var där.)

Ja du TEDDI, när du är dubbelt så gammal, och är dubbet så gammal som nu då skiljer det 40 år.
Det måste vi uppleva eller..........

/Vidhem

Toppen