• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Nu är det KIRRAT!!!!

Yvonne och John

FD HBK Medlem
Kommun
Nynäshamn
HBK-Nr
398
Medlemskap
2023
:wub: Nu är allt klart avgifterna är erlagda och vi bara väntar och trånar...
*suck*
Hur länge skall vi vänta på vår nya kärlek?????
*Hmmm!!!!*
Det var ngt som var värt att fundera på...
Vem lr vad är vår nya kärlek... :p

Ja det kan man bli lite nyfiken på.
Om jag personligen hade läst detta hade jag förstås trott att kärleken var en tjej/killen.
Men inte i detta fall, vår kärlek är min frus och min älskade NYYYYYYYYYA fiiiiiina husbil...:D

Vi inväntar vår Hobby Toscana -07.
Sen blir det åka av... brummmmm brummmmm...

Louise & Anders 53

HBK Medlem
Kommun
Falkenberg
HBK-Nr
53
Medlemskap
2024
Sv: Nu är det KIRRAT!!!!

Kanonkul JR!
Grattis till Er och nya bilen (oavsett om det är en hon eller han).
Att gå i väntans tider är tufft. Vi väntar på vår Bürstner 710 -07. Toscanan är en fantastiskt fin bil. Jag är fortfarande mycket imponerad av Hobbyn. Så glädjs åt Ert förvärv. Väntans tider är som sagt alltid åt h...e för lång. Vi har, enligt senaste besked, ca två veckor kvar till leverans. Hoppas Ni får nya "kärleken" inom avtalad tid.
Vi bruummmar när vi ses på vägarna!
Mvh
AndersU

Lasse W

HBK Medlem
Kommun
Norrtälje
HBK-Nr
294
Medlemskap
2025
Sv: Nu är det KIRRAT!!!!

Visst är det tungt......men som alltid kan det finnas dom som har det värre:
Vi till exempel!!!-Vi får inte våran husbil förrän i JULI och vet inte ens om det är i början eller i slutet av juli- Tyck synd om oss!!!:eek:

Men vi ska trösta oss med en hyrd husbil v22 och tänker oss nedåt södra Sverige med en sväng in i Norge ( för hundutställning i Drammen 2/6) och vill hemskt gärna ha tips om lämplig "resrutt" eller nån fin ställplats ,etc.
Vi har aldrig åkt husbil tidigare-så det blir väl bra att träna på /med en hyrd:twitcy:
Vi väntar på Dethleffs 7071 som skall tillverkas i juni,men som skall extrautrustas mitt i semestern här hemma och därför hoppas jag på regn o rusk så att alla i Kvicksund jobbar hårt istf att ta semester .:eek:

Senast ändrad:
Toppen