• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Nu är det helg.

Kjenyh

HBK Medlem
Kommun
Luleå
HBK-Nr
154
Medlemskap
2024
Hej!
Nu bär det iväg till Vitå. Det har kommit ca en decimeter ny snö och temperaturen är för tillfället -1. På lördag morgon är det som vanligt halstrad falukorv med smola och hjortron och på lördagkväll blir det att lyssna på Sven Zetterberg och hans bluesband.
Ha en trevlig helg.

F

F.d. 4879

Guest
Sv: Nu är det helg.

Här är det 3 grader varmt och nån cm nyregn *L*. Musik får man väl hålla med själv men på söndag så blir det hojåka av! MCHKs Vinterrally, 11 mil på hala Södertörnsvägar. Blir det inte för d-a halt så blir det nån gammal hoj annars blir det med Husabergaren och enduro dubbat. Startade upp den "eldiga Italienskan" idag, villig som alltid *L*!

Kjenyh

HBK Medlem
Kommun
Luleå
HBK-Nr
154
Medlemskap
2024

Tjena Kölis!

Gu´va´ avundsjuk man blir, här får man hålla tillgodo med en illaluktande, ylande snöskoter med snön virvlande omkring sig. Jag längtar tills man får gensla en ylande Honda med flera cylindrar och ljumma vindar sliter i kroppen.
Jag får önska lycka till i rallyt.

Kjelle

F

F.d. 4879

Guest

Om det är någon tröst för dej så var det något djävulskt halt så jag valde Husabergaren med enduro dubbat. Kom hela tre kilometer sen gav tändsysytemet upp.. Lite pinsamt då det var rallyts yngsta cykel och en AJS från 1928 gick som enklocka hela vägen med bara en pungtering och med sommardäck..... Själv fick jag lift tillbaka och hämtade min Jeep, slängde upp hojen på flaket och körde rallyt med Jeepen istället, den tog sig fram *L*, Hur är det man säger, shit happens?

Toppen