• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Nu är det dags

Rolf o Maude 45

FD HBK Medlem
Kommun
UpplandsVäsby
HBK-Nr
45
Medlemskap
2023
Hej
Skall äntligen få åka ut till den avställda husbilen,sitta ner en liten stund och insupa doften av en sommar som har varit och längta efter en sommar som kommer
Om det händelsevis finns någon mus så har den säkert gått hädan med lite hjälp av fällan
förmodligen måste batteriet ha en stunds laddning och motorn varmköras kanske jag tar julklappsboken Berts Betraktelser fått av barn barnen med,och om bilen har blivit varm så kommer jag nog att sova en liten stund medan skymningen sänker sig och julmats resterna sakta fördelar sig runt min lekamen
:santa1: GOD FORTÄTTNING

F

F.d. 4380

Guest
Sv: Nu är det dags

Rekommenderas att använda husbilen året om.
Vi stod i går i Björnrike/Vemdalen -14 o klart o underbart väder, stjärnklar natt o knarr under skorna när man rastar hunden !!

Åkt lite urför i backarna.
Härligt att ha husbilen stående nästan i skidbacken och nära till Afterskin !!

Britt o Roger

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 52943

Guest
Sv: Nu är det dags

Vi är ute på släktbesöksturné med husbilen. Var i Getinge julafton-juldagen. Åkte vidare till Lidingö (övernattning i Trosa - HBK ställplats Västra Hamnplan) där vi är nu och umgås med barnbarnen.

Toppen