• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Nu är den nya bilen hemma.

F

F.d. 4618

Guest
I går kom vi hem med vår nya Nordic husbil.

Efter många år med Nordicbilar blev det nu en Nordic Explore som ingår i deras nya modellserie. Den har det mesta av det vi letat efter och så här långt verkar det fungera perfekt. Nu har vi fullt upp med att plocka in prylarna igen och som vid alla tidigare nya bilar säger man att denna gång skall vi se till att det inte blir en massa som man bara kör runt med och egentligen aldrig använder, men ni vet hur det brukar sluta. Det kan ju vara bra att ha...

Sedan blir det shoppingtur med införskaffande av lite kuddar, mattor osv för det är ju det där lilla extra som gör den extra hemtrevlig.

Trevlig helg och Glad Påsk så syns vi kanske på vägarna.

Kerstin o Stig 325

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Sv: Nu är den nya bilen hemma.

Grattis till nya bilen! Hoppas ni får många trevliga upplevelser och trivsamt i nya bilen!
MVH Annette

Gert och Margareta

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
212
Medlemskap
2025
Sv: Nu är den nya bilen hemma.

Grattis till nya bilen,hämtade själv ut min nya Kabe L den 26/3 på min födelsedag detta blev min tredje Kabe bil.

Toppen