• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Nu är den hemma

F

F.d. 25230

Guest
Sv: Nu är den hemma

Vi längtar som bara den men får vänta tills nästa mån, ska på stor sevice och kamremsbyte innan vi tar ut den för denna sommar :spinny:

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027

Ni får väl bygga ett eget vinteride till den hemma på tomten, så ni kan gå in i bilen och mysa närsomhelst även på vintern.
Vi har sovit över i husbilen många gånger här hemma på gården, barnen tycker det är toppen!

Rolf & Gunilla

FD HBK Medlem
Kommun
Vadstena
HBK-Nr
2927
Medlemskap
2021

Ni får väl bygga ett eget vinteride till den hemma på tomten, så ni kan gå in i bilen och mysa närsomhelst även på vintern.
Vi har sovit över i husbilen många gånger här hemma på gården, barnen tycker det är toppen!

Ja vi har framtids planer på det. Men fram till det sker står den på dotterns gård i deras maskinhall. Inte så långt härifrån och varje gång vi varit hos dom måste jag ju bara titta till och sitta en stund i husbilen. Idag när vi hämtade hem den så fick vi se deras nya små lammungar hittills 7 st men lammningen är i full gång så fler blir det. Dom är ju bara sååå söta.
Kram Gunilla

Monaco

HBK Medlem
Kommun
Västerås
HBK-Nr
6560
Medlemskap
2025

Ja vi har framtids planer på det. Men fram till det sker står den på dotterns gård i deras maskinhall. Inte så långt härifrån och varje gång vi varit hos dom måste jag ju bara titta till och sitta en stund i husbilen. Idag när vi hämtade hem den så fick vi se deras nya små lammungar hittills 7 st men lammningen är i full gång så fler blir det. Dom är ju bara sååå söta.
Kram Gunilla
underbart med lammungar

F

F.d. 54858

Guest

Ja vi känner samma glädje som ni,ibland sitter vi i husbilen o dricker kaffe när den står på uppfarten till huset.Husbilslivet är så underbart.

Rolles

HBK Medlem
Kommun
Borlänge
HBK-Nr
4679
Medlemskap
2025

Grattis,visst är det härligt att ha HB hemma igen,vi hämta hem vår nya i Tisdags
så nu njuter vi för fulla muggar,snart blir det en premiärtur med frugan bara vintern
släpper greppet,kallt ännu o snö kvar här o där !!!!!! :mad:
Men det kommer varmare tider,var så säker,tills dess får vi sitta o njuta med en god
kopp kaffe o känna nybilsdoften,underbart !! :twitcy: :twitcy:

Toppen