Rolf & Gunilla
FD HBK Medlem
Står på gården utanför sovrumsfönstret och ser lite stöddig ut.
Gunilla
Gunilla
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ja den är inte ny men hemtagen från sitt vinter ide. Samma glädje varje vår när den kommer "hem" till oss igen.
Ni får väl bygga ett eget vinteride till den hemma på tomten, så ni kan gå in i bilen och mysa närsomhelst även på vintern.
Vi har sovit över i husbilen många gånger här hemma på gården, barnen tycker det är toppen!
underbart med lammungarJa vi har framtids planer på det. Men fram till det sker står den på dotterns gård i deras maskinhall. Inte så långt härifrån och varje gång vi varit hos dom måste jag ju bara titta till och sitta en stund i husbilen. Idag när vi hämtade hem den så fick vi se deras nya små lammungar hittills 7 st men lammningen är i full gång så fler blir det. Dom är ju bara sååå söta.
Kram Gunilla