lars o margareta
HBK Medlem
Nu är den hemma !!våran nya husbil Solifer Action T693 ,reg ctn 474 ,bilder kommer inom kort
Senast ändrad:
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
TACK för det ,ändå att man haft HB, sen 2000, känns det bra med en ny, har hållit på 2-3 dar o bara fyllt på grejer och varit en tur till Sundsvall för kompleteringar på ikea helnöjda är vi , o till påsk åker vi till Östergötlan Linköping ,Trevlig sommar på erGrattis härlig känsla eller hur
Grattis til nya bilen.Jag har också hållit på i två dagar med lastning samt att lära mig allt med det tekniska panna elpatron mm. men roligt är det, har även fått dit hbk- dekalerna. Mvh 220 Sture i PajalaNu är den hemma !!våran nya husbil Solifer Action T693 ,reg ctn 474 ,bilder kommer inom kort
OJ då då var ni på FM, vi kom EM , vi valde bort överbädden hur har ni gjort , hoppas vi kan hålla kontakt o byta ideer o tips ni får gjärna maila direkt om ni vill,åker ni häråt så hör av er ,för det tänker vi göra om vi kommer i Göteborgstrakten Lasse O (Maggan)GRATTIS till nya husbilen . Vi har oxå köpt en Solifer Action T693 hämtad i Karlstad 5 april. Provat den och varit vid Honborgarsjön och hälsat på tranorna 15400 st. Vi är helnöjda med bilen. CMZ 174 Solveig o Karl- Eric
Lycka till!! kör lungt !!!Grattis!
Vi hämtar våran idag!
v HEJ , vi använder xgolvet med , o sen satte vi en kant på kryddhyllan av böjbar plast ,fäste m dubbeltejp ,kan kläs med sk kontaktpapper, ska göra samma på toan o i skåpet,ett stopp på dörren så aat den inte slår i spegeln , funderar på golv i bagaget ock ,,Vi har oxå valt bort överbädden . Lagt in extragolvet som följde med, når då bättre upp till skåpen. Ni är välkomna till Göteborg. Vi var uppåt i landet förra året Umeå som längst. Solveig oKarl-Eric.