Rolf & Gunilla
FD HBK Medlem
Hej igen.Ja igår fick vi hem husbilen (Burstner A630-91) efter en lång väntan.Som jag berättat tidigare så är detta vår 1:a husbil.När vi skulle hämta den i förra veckan så fick dom ju byta ut varmvattenberedare först.Så igår var den klar jippie vi höll på hela kvällen+idag och kollade samt fyllde i skåp m.m.underbart att bara sitta i den och drömma om kommande resor.Men så upptäckte vi en fuktskada i toarummet på fukttesten var det bara markerat kondens.Ringde omedelbart säljaren som genast lovade oss att fixa skadan i höst när vi ställer dit den för vintern.Hela hörnbalken ska bytas ut.Så det ordnar sig säkert, för i övrigt är vi SÅ nöjda.
Passar nu på att kolla med er HBK:are om det finns någon därute som har en SVENSK bruksanvisning till citroen C25 burstner alkov -90 till -95.Om vi skulle ha sån tur så ber jag er maila mej så kan vi komma överens om kostnaden för att vi ska få kopior på den.Vi kan ju absolut inget om Husbils livet så all hjälp och alla tips vi kan få välkommnas hjärtligt.
Nästa helg blir det premiärtur håll tummarna att allt ska gå bra.Givetvis sitter dekalen och medlemsnumret på plats både bak och fram på bilen. Skriv gärna ett mail lovar att svara på det snarast söker ju efter husbilsvänner.
ha det gött Alla fantastiska HBK:are
MVH Gunilla
Passar nu på att kolla med er HBK:are om det finns någon därute som har en SVENSK bruksanvisning till citroen C25 burstner alkov -90 till -95.Om vi skulle ha sån tur så ber jag er maila mej så kan vi komma överens om kostnaden för att vi ska få kopior på den.Vi kan ju absolut inget om Husbils livet så all hjälp och alla tips vi kan få välkommnas hjärtligt.
Nästa helg blir det premiärtur håll tummarna att allt ska gå bra.Givetvis sitter dekalen och medlemsnumret på plats både bak och fram på bilen. Skriv gärna ett mail lovar att svara på det snarast söker ju efter husbilsvänner.
ha det gött Alla fantastiska HBK:are
MVH Gunilla