• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Nu är den här!!!

F

F.d. 9230

Guest
Och den känns så rätt, den är så perfekt :)
Jag har skrivit en liten bildberättelse om vår dag igår...den var lång, men väldigt rolig!
Ni ser den på www.slottner.net under Vår husbil & resor och sedan första mötet.
Titta gärna in!
Nu skall jag ut och städa och putsa och börja göra iordning för nästa helg då första resan går av stapeln.
080905_1.gif

Bengt62

HBK Medlem
Kommun
Huddinge
HBK-Nr
1395
Medlemskap
2025
Sv: Nu är den här!!!

Grattis till husbilen, det är ju en underbar känsla att få åka och hämta hem sitt nyförvärv.
Vi hämtade våran bilen den 2 augusti och den härliga känsla sitter i än.

LYCKA TILL

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027

Åhh, vad FIN den är!! Den ser så vit och blank ut, nästan å man blir bländad är vid datorn...
Jag förstår hur ni känner! Det ska bli kul att få träffa er framöver när vi kan få till nån enkel träff i trakterna häromkring! Och kul att få titta in i bilen!
Ha det så mysigt hälsar Annette Egon Emil Thilda

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027

Hej nu har kollat in på din hemsida! Vilka söta barn! Jag känner precis igen entusiasmen från barnen, när de ska få se något nytt! Och våra älskar också att krypa upp i sitt lilla "rum" i husbilen, fast i vår så delar de på alkoven. kan bli lite kiv ibland, men vi har köpt dem varsit stort jättegosedjur på IKEA (en krokodil och en flodhäst), som vi lägger i mitten av alkoven, så de vet var deras "fastighetsgräns" går...!
Planlösningen i er bil är tervlig med vinkelkök. Vår drömbil skulle också ha en liknande planlösning.
Ha det nu så gott i husbilen, och njut av att "inreda" den med diverse prylar!

MVH Annette

F

F.d. 1997

Guest

Härligt att den känns rätt! Lycka till på premiärturen!
/David med familj

Emmalena & Hans

HBK Medlem
Kommun
Falkenberg
HBK-Nr
454
Medlemskap
2025

Grattis till husbilen!

Vad roligt att det blev en Levanto!

Hoppas ni får många trevliga och härliga stunder med den, det har vi fått med vår!

Hälsningar

Emmalena & Hans

F

F.d. 15874

Guest

grattis till eran nya fina bil, den ser jättefin ut på era bilder!

hoppas ni får många trevliga turer

//Agneta

F

F.d. 9230

Guest

Tack allihop för era lyckönskningar.
Vi har nu grejjat och börjar känna oss lite hemma, men ju mer man grejjar ju mer vill man fixa och ändra, så det blir nog lite pyssel innan vi känner oss helt nöjda.
VIktigaste sakerna är i alla fall på plats, brandlarmet, brandsläckaren och brandfilten!
Efter det kommer dammsugaren (säger jag....maken tycker stereon :) )

Toppen