• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Noviser i Husbil.

F

F.d. 53065

Guest
Vi är nya husbilsägare, men det är det bästa vi har gjort:twitcy:tyvärr kan vi inte vara borta så många dagar i taget för vi har hästar att ta hand om,men vi har en som har hästar inhyrda i stallet som hjälper oss när vi tar en tur.
Vi har bara hunnit att vara på trav å sedan Elmiamässan i år, men redan avverkar 300 mil i år,på 3 resor. Men tanken är att vi skall kunna åka Sverige upp å Norge ner nästa år, å då lämnar vi hästarna med föl på sommarbete.
Nästa dröm är att dra ner till kontinenten,gubben skall gå en kurs i tyska, så vi kan klara oss på resan.Ja vi har många drömmar,hoppas att vi kan fullfölja dom.Min man har varit sjöman i alla år så jag har varit ensam med hästarna, men nu har han pensionär, så nu hoppas vi att vi kan göra något tillsammans, som vi inte kunnat göra förut,husbilen ger oss känslan att vara fria.

Sören.Kerstin och Frallan Frida.

Bilagor

• semester Östersund. 002.jpg
    semester Östersund. 002.jpg
    3,4 MB · Visningar: 16

V-backen

FD HBK Medlem
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
2987
Medlemskap
2021
Sv: Noviser i Husbil.

Hej Kerstin,
och grattis till husbilen.
Föreslår att ni går med som medlem här i husbilsklubben.
Då kommer ni åt alla trådar med massor av information och erfarenheter runt husbilen och husbilsåkandet. Det har varit och är en guldgruva för oss då det gäller husbilen.
V-backen :)

F

F.d. 50097

Guest
Sv: Noviser i Husbil.

Grattis till en jättefin husbil!
Vi har haft vår husbil i ett år nu och vi har inte ångrat beslutet att skaffa husbil en sekund! Men det behövdes ett antal kortare helgtrippar innan vi lyckades lära oss hur allt funkar...

Helena & Peter
www.freedomtravel.se

Toppen