Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Kommer ni ihåg de där fyrkantiga, svarta ryggsäckarna med orange tryck som alla skulle ha? Nån som kommer ihåg märket?
Jag hade en cool cykel och den hade högt styre , långlimpa med ryggstöd och "grädden på moset" så var den 3 växlad med växelspaken mitt på ramen mellan styrlagret och sadeln .
Drömde om en Puch Dakota 3000 men hittade ingen fin när det var dags, det blev en Puch Nevada i stället.
Men visst är det kul nu också, synd bara att man numera är fet, skallig och bitter.......
De gångerna man inte hade pengar till bensin när moppen skulle tankas,,, Då slangade man raskt ur ett par liter ur föräldrarnas bil! Fy Fxx vad bensin smakar illa!!
Första fyllan var med hembränt och fanta... Kan fortfarande idag inte dricka nån grogg med fanta
Härlig tråd!
Kommer ni ihåg dessa miljövänliga dryckesförpackningar i PVC-plast
Rigello
/Lasse