Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Vad lustigt, jag bor efter E18, dom som blåser på hårdast här är norskreggade bilar
Nettopp! Det er derfor man har fartskameraer. Vi ønsker like lite svenske råkjørere som utgjør en fare for seg selv og andre som fornuftige svensker ønsker norske amatørrally førere som brøyter seg fram. Mvh! alfb
Nettopp! Det er derfor man har fartskameraer. Vi ønsker like lite svenske råkjørere som utgjør en fare for seg selv og andre som fornuftige svensker ønsker norske amatørrally førere som brøyter seg fram. Mvh! alfb
Upplever samma efter E4 där jag bor
Samma sak på E14 mellan Östersund och Storlien där blåser StorNorsken
på och i Åre där parkerar dom som om dom ägde hela byn och det gör
dom förresten snart för dom köper allt som är till salu.
I Västjämtland är det nog snarare 80% av fortkörarna som är Norrmän.Vad tycker du om det, då? Men 30-40% av fortåkarna i Norge var svenska, samma sak i Sverige då, eller?
I sverige är det bara att fälla ner solskyddet, eller på annat vis försvåra identitfiering på föraren, så slipper man böter, smutsig nummerskylt funkar också, men är olagligt att åka med.
"Risken" har legat på ca 30%, men nu har de bytt själva kamerorna så nu ska det bli skarpare bilder. Solskyddet tar det iofs inte...