• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Norrviken Båstad

F

F.d. 53358

Guest
Hej! Vi var ute under lördag, söndag o måndag och provade vår nya HB. Ritva är handikappad, så vi ville testa att alla hjälpmedel fungerade, innan vi gör någon längre resa.
Permobilen fick plats och fungerade klanderfritt. Vi fick en plats nära servicehuset, så Ritva kunde gå denna korta sträcka. Allt fungerade utom TVn. Jag försökte få igång den utan framgång. När vi kom hem idag tittade min son på problemet och hittade felet inom en minut, det fanns en liten knapp, som inte syntes, som man stänger av o sätter på förstärkaren med. Gud vad dum man kände sig.
Vi tog en tur mellan Norrviken o Båstad längs stranden, det är ca 5 km. Ritva körde permobil jag cyklade och hunden ,en papillon, sprang. På väg tillbaka åkte hunden med Ritva.
Vi hade en jättetrevlig vistelse. Nu vet vi hur mycket vi glömde ta med oss.

Lundsholm

HBK Medlem
Kommun
Torsås
HBK-Nr
11560
Medlemskap
2027
Sv: Norrviken Båstad

Härlig berättelse att läsa!!! Hoppas ni får många fina turer i den nya husbilen och njut av varje stund:)

Toppen