• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Norrtälje - Tips påfyllning av vatten

skalman52

FD HBK Medlem
Inlägg
4.818
Kommun
Täby
HBK-Nr
25289
Medlemskap
2021
Ett: prata vänligt med en bensinmack
Två: Caravan Club har två vinteröppna (tror jag) campingplatser i grannskapet. Dels Björkö Örn vid Gräddö. Dels Kapellskär (Myntarbyäng). Den senare är för medlemmar endast men vatten kanske du kan få tag på. Nu på vintern är det nog litet si-och-så med bemanning men antagligen finns det boende där. Du får prova.

MVH
Hans
 

Preppie

FD HBK Medlem
Inlägg
142
Kommun
Österåker
HBK-Nr
30067
Medlemskap
2021
Ett: prata vänligt med en bensinmack
Två: Caravan Club har två vinteröppna (tror jag) campingplatser i grannskapet. Dels Björkö Örn vid Gräddö. Dels Kapellskär (Myntarbyäng). Den senare är för medlemmar endast men vatten kanske du kan få tag på. Nu på vintern är det nog litet si-och-så med bemanning men antagligen finns det boende där. Du får prova.

MVH
Hans

Tack för ditt svar. Var själv lite otydlig, menar faktiskt kommande sommarsäsong.
 

skalman52

FD HBK Medlem
Inlägg
4.818
Kommun
Täby
HBK-Nr
25289
Medlemskap
2021
Aha :)
Men det är nog samma råd då,
Fast det finns betydligt fler campingplatser öppna då. Utåt Kapellskär finn flera stycken.

MVH
Hans
 

sandstroem

HBK Medlem
Inlägg
330
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
12388
Medlemskap
2024
Kanske på något av kommunens tappställen:
Hälsningar
Peter
 
Toppen