• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Norrlandsträffen

Mona & Kjell

HBK Medlem
Kommun
Haparanda
HBK-Nr
1174
Medlemskap
2025
Stort, hjärtligt och varmt tack till Ing-Marie & Börje, Anita & Mats, Astrid och Greger för en välplanerad, fint och trevligt genomförd Norrlandsträff i Vännäsby denna gångna helg! Lika mycket tack till Er alla närvarande HBK:are som gjorde denna träff möjlig och bidrog till den glada och trevliga gemenskapen och stämningen. Sist men icke minst vill vi skicka ett varmt tack till Lars Erik som bidrog med musiken på lördag kväll på ett mycket personligt, humoristiskt och trevlig sätt.

Vi har nu tagit över stafettpinnen och lovar att göra vårt yttersta för att åstadkomma en trevlig och minnesvärd träff i Norrbotten nästa år. Vår preliminära plan är att försöka genomföra den under den första Noliahelgen, d.v.s. den 1-3 augusti 2014 och förhoppningsvis kunna förlägga den till Kukkolaforsen.

Tillönskar Er alla ett gott slut på denna husbilssommar!
Hälsningar
Mona & Kjell

Mona & Kjell

HBK Medlem
Kommun
Haparanda
HBK-Nr
1174
Medlemskap
2025
Sv: Norrlandsträffen

Trots att vi hade med både kameror och mobiler hade vi varken förståndet eller sinnesnärvaron att föreviga vår trevliga träff i Vänäsby denna helg, d.v.s. den 16-18 augusti.
Jag har startat en tråd med namnet Norrlandsträffen i Vännäsby, 16-18/8 2013 under Fotohörnan och hoppas att Ni som fotograferade kan dela med Er av några bilder från denna träff.

Tack på förhand!
//Kjell

Toppen