• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Norra italien barnfamilj juli-aug

F

F.d. 15207

Guest
Hej på er vänner!
nu har vi varit ute och testkört nga helger och det verkar fungera bra med barn ( 7 mån och 4 år) och husbil.
nu är vi redo för nästa utmaning: Norra Italien.
tänkte ta oss nerfr hemorten Jönköping-Munchen och sen italien.
önskvärt är att finna en toppenbra camping med aktiviteter för familjen, främst 4 åringen :eek:)bad etc
någon som har mer erfarenhet än vi *gröngölingar*??
Tips mottages med tacksamhet!

Och TACK alla för bra info på vår tysklandsresa i påskas!
dock kom vi ej så långt då det var så kallt men tyskland finns ju kvar och vi hade det trevligt minst sagt i Rödby, Köpenhamn och Helsingö!
Må så gott!:)

Johnny o Lisa

HBK Medlem
Kommun
Karlstad
HBK-Nr
7809
Medlemskap
2025
Sv: Norra italien barnfamilj juli-aug

Testa lignano sabbiadoro,det ligger mellan Venedig och Trieste.Från campingen till
stranden är det ca 300meter och en fin sandstrand.som är långgrund och campingen har ett fint poolområde.Men i juli -augusti är det väldigt mycket folk

Puss o Kram Johnny

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: Norra italien barnfamilj juli-aug

Jag skulle inte åka till Italien vid den tidpunkten med all trafik och stekande hetta, framför allt inte med småbarn. Jag var nere vid Gardasjön för några veckor sedan visserligen med behaglig temperarur men med mycket trafik, smala vägar, rondeller till f-bannelse och inte en chans att stanna vid sidan av vägen.

Toppen