• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

NordMobil.de

karwis

HBK Medlem
Kommun
Linköping
HBK-Nr
318
Medlemskap
2025
Hejsan

Är det någon här på forumet som har handlat/beställt över internet från NordMobil.de?
Om du har det, vad har du för erfarenhet från handlandet, vad fungerade, något som fungerade mindre bra?

//Karwis

Affezell

HBK Medlem
Kommun
Söderhamn
HBK-Nr
4542
Medlemskap
2025
Sv: NordMobil.de

Jag har köpt ett par gånger från NordMobil.de och det fungerar helt oklanderligt.
Bra priser och snabba leveranser. Dom har också mer detaljer än dom som står på deras hemsida.

Köpte tidigare från WoMoServ men han tröttnade på allt trasslet med att sälja till utlandet så han slutade tvärt. Hade precis beställt en Truma dieselvärmare av honom och t.o.m skickat pengar när han plötsligt fick för sig att sluta med all utlandsförsäljning varför han sände igen betalningen och jag förlorade ett antal hundra på växlingskursen. Bytte därför leverantör till NordMobil.

F

F.d. 50036

Guest
Sv: NordMobil.de

Jag har köpt ett par gånger från NordMobil.de och det fungerar helt oklanderligt.
Bra priser och snabba leveranser. Dom har också mer detaljer än dom som står på deras hemsida.

Köpte tidigare från WoMoServ men han tröttnade på allt trasslet med att sälja till utlandet så han slutade tvärt. Hade precis beställt en Truma dieselvärmare av honom och t.o.m skickat pengar när han plötsligt fick för sig att sluta med all utlandsförsäljning varför han sände igen betalningen och jag förlorade ett antal hundra på växlingskursen. Bytte därför leverantör till NordMobil.

När slutade de? Handlade där sent i höstas utan problem billigt och snabbt?

Torbjörn som undrar??

Toppen