• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Nordkapp

F

F.d. 53003

Guest
Et svært fint program på NRK1 ikveld, som omhandlet Nordkapp og området rundt, og hvorfor dette har en så magisk kraft og tiltrekning på de fleste av oss.
Programmet blir sendt igjen tir 1512 kl.1005, og søn 2712 kl. 1100.
Dessuten finn en det på NRK- nett-tv. Sådanna program blir en aldri mett av!
Helsing Berit & Ola

Knerten

HBK Medlem
Kommun
Norge
HBK-Nr
180
Medlemskap
2026
Sv: Nordkapp

Programmet har en egen side. Jeg finner ikke noen lenke til programmet på nett-tv ennå. Det kommer kanskje senere og håper da at det blir tilgjengelig også for dere i Sverige.

mvh magne

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022

Lenken er der nå og fungerer uten grenser, testet fra Australia.
En må desverre benytte Internet Explorer pga. bruk av integrert mediaplayer.

Mojfen & Karianne

FD HBK Medlem
Kommun
Hultsfred
HBK-Nr
573
Medlemskap
2021

Hei

Tusen takk for tipset!
Mamma ringte meg i går og sa at jeg burde sette på NRK1, men dessverre var jeg opptatt med lekselesing med min yngste datter.
(Vi har norskt kort fra Canal Digital, kan se alle norske kanaler hjemme)

Jeg skal absolutt se til å få med meg reprisen, eller sendningen på nett. :yes:

MvH
Karianne

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027

Visst gör det! Det är faktiskt enda gången jag ser på TV, när jag kollar norsk webbtv. Klart mycket bättre än SVT:s smörja, för att inte tala om vad de kommersiella kanalerna manglar ut...
Det var en oerhört intressant serie i vintras om den 330 skvadronen, samt serien "där ingen trodde någon kunde bo" (som faktiskt har gått i SVT...)
Jo ibland sänder även SVT bra grejer, men tyvärr alldeles för sällan.

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022

Leste att NRK har klart å eksportere "Norske Attraksjoner" til STV, og at det skal lages en tilsvarende med "Svenska attraktioner". Den serien kommer seg til steder hvor ingen andre finner noe spennende, ikke så mye naturbilder - men litt blir det der og.

F

F.d. 4755

Guest

Knut nevner Norske attraksjoner. Jeg bor bare ca 15 km fra et sted som heter Åsen (ligger til E6), men ble på Norske attraksjoner først klar over at stedet har en attraksjon av de mer spesielle, norges skjeveste butikkgulv. 5% hellning og det merker du når du kommer inn i butikken. Derfor, passerere du E6 på vei sør eller nord gjennom Trøndelag, ta en stopp og gå inn i Prix-butikkken. Den er verd et stopp.
Landets skeiveste bygger ut

coop-prix-%C3%A5sen-nord-tr%C3%B8ndelag-jpg.jpg
Coop Prix Åsen i Nord-Trøndelag, også kjent som Norges skeiveste butikk, utvider i forbindelse med oppgraderingen av kjeden.

Men selv etter utbyggingen blir butikken fremdeles landets skeiveste butikk. Det lar seg ikke uten videre rette opp. Det skeive butikkgulvet har gjort butikken landskjent. Grunnen siger og det har gjort at butikksjef Frode Kokkin og de butikkansatte har noen store utfordringer på jobben. Det er bokstavlig talt skeive dager hele uken. En handlekurv begynner lett å trille dersom man ikke er oppmerksom.

Toppen