• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Nordkap, Ishavet

Pelle&Lena

HBK Medlem
Kommun
Gävle
HBK-Nr
570
Medlemskap
2026
Visst är det gratis att åka tunnlarna till Nordkap nu? Vi åker rundan upp till Haparanda och vidare genom Finland upp till ishavsvägen sedan tänkte vi besöka Nordkap igen och vidare ned till Lofoten och väg 17 efter det om allt går som vi planerat sedan blir det dit näsan pekar och en gul lampa lyser högt där uppe.

/Pelle

EVTOAK

HBK Medlem
Kommun
Karlstad
HBK-Nr
6271
Medlemskap
2024
Sv: Nordkap, Ishavet

Goafta var där år 2000 åkte Haparanda Karesuando enonteiko sedan upp på finnmarksvidda o ner ialtadalen jag har läst att tunneln är gratis idag
vi hadde son tur med vädret det var 22 grader vid midnatt kanon resa
sedan åkte vi E 6 ner till hammerfest Tromsö ock till Lofoten kanonresa
Rv 17 åkte vi 1998 från Mo i rana til jektvik o glomfjod ToR var uppe på svartisen glasiären jättefint
Tommy

Jan K

HBK Medlem
Kommun
Kristinehamn
HBK-Nr
17820
Medlemskap
2029
Sv: Nordkap, Ishavet

Vi var till Nordkapp i somras. Norr om Bodø fanns det inga avgifter för vägar, tunnlar eller broar. Vi var längst ut på Lofoten, Tromsø (här finns det eventuellt en betaltunnel men den behöver man i varje fall inte ta), Hammerfest, Nordkapp, Vardø, Kirkenes mm. Det är bara färjorna som kostar när det gäller att transportera sig.

Toppen