• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

NORDICEN 700

F

F.d. 25020

Guest
Då var gamla husbilen såld gick fort att avyttra den:yes: Mvh 220 Sture i Pajala

F

F.d. 50036

Guest
Sv: NORDICEN 700

Hej Sture...

Har man bra grejor brukar det vara lätt att sälja vidare, hoppas du inte skall sluta åka husbil utan bara byta till något annat.

Vi känner inte varandra Sture men jag kommer ihåg en gång för många år sedan då skrev du på MHCS hemsida, "åker ni förbi är ni välkomna in på kaffe"!

Då tittade jag på kartan och bestämde mig för att kommer jag till Pajala så skall jag söka upp Sture för en kopp kaffe. Med tanke hur långt norr ut du bor så kan det inte bli så många som tittar in, hoppas att vi möts en dag.

Kommer du till Uddevalla så bjuder jag på kaffe och ordnar parkering vid havet.

Hälsningar Torbjörn

F

F.d. 25020

Guest

Får den nya i April Adria 577 var i Ullared under sommar och en del andra ställen men det kommer en ny sommar. Mvh 220 Sture i Pajala:yes:

F

F.d. 29841

Guest

Hej Sture
Du som bor så långt norrut borde ju ha en ADRIA POLARIS.
/Vidhem

F

F.d. 25020

Guest

Vidhem jag köpte ett par långkalsonger iställetMvh 220 Sture i Pajala:twitcy:

BeRoka

FD HBK Medlem
Kommun
Hässleholm
HBK-Nr
8559
Medlemskap
2022

Det är tur för nordik att dom även säljer Adria så dom kann hänga med i försäljningsstattesticken fö nordik säls inte så måmnga.

Toppen