• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Nomadliv

Status
Stängd för vidare inlägg.
S

Sara & Micke

Guest
Är det fler än jag som fått faktura påminnelse trots att ni betalat?
Jag fick påminnelse på två nya fakturanummer, som är numren efter den faktura jag redan betalat.
Hur fick tänkte dom då?

/Micke

F

F.d. 50110

Guest
Sv: Nomadliv

Jag fick idag påminnelse på faktura som betalades i juni. Vi har ordning på vårt, hoppas dom får ordning på sitt. Troligen är detta inkörningsproblem.

S

sunrise

Guest

Samma sak här, har skickat ett mejl och förklarat att samtliga tre fakturor är betalda.
Inget svar ännu.
Owe :mad:

P

Pumbaa

Guest

Fick påminnelse på faktura 1, trots att den var betald. Meddelade detta och efterlyste samtidigt fakturan på nr 2, som jag fortfarande inte fått! Har nu fått nr 3. Fortfarande inga fakturor på dessa 2 nummer. Undrar hur det går ihop för dem?

nilhen

HBK Medlem
Kommun
Billeberga
HBK-Nr
3266
Medlemskap
2025

Har också fått en påminnelse på en faktura som betaldes i juni. Väntar också på svar på mitt mejl.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen