Pelle&Lena
HBK Medlem
Ingen som har något nytt och trevligt att berätta från mässan?
/Pelle
/Pelle
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Vi stod på husbils/husvagnsparkeringen vid badplatsen, 5 min. promenad till mässan, 60 kr/dygn. Det var skyltat hela vägen från E4 norr. Totalt besöktes mässan av 94489 besökare enl. lokalpressen. Där fanns många husbilsmärken representerade.. Adria, Burstner, LMC, Hymer, Detleffs, Kabe, Nordic, Polar, Hobby, N&B, Morelo (kanske ytterligare nån som jag missat) men få plåtisar. Det var bara Adria som hade ett par modeller att visa upp. Av utbudet att döma ser det ut som att svensken i gemen fortfarande vill ha lite fetare husbilar.
Måst ha missat den. Finns Auto-Sleepers med ratten på vänster sida och skjutdörren på höger eller är alla byggda för vänstertrafik?