• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Nobelfesten

MarTom

HBK Medlem
Kommun
Ulricehamn
HBK-Nr
475
Medlemskap
2025
Har någon mer än jag gjort följande iaktagelse. - Drottining Silvia kommer med raska steg ifatt kungen. Han får då m.a.o. 2 damer runt sig. Bakom dem ser jag en man stappla fram. Sjuk ? Hursomhelst är det ju märkligt att ingen annan än jag lagt märke till detta ! Jag brukar alltid vara mycket observant men nu undrar jag verkligen om inte ögonen sviker mig eftersom inte ett enda media har tagit upp detta.

Publikanen

HBK Medlem
Kommun
Kristianstad
HBK-Nr
6066
Medlemskap
2025
Sv: Nobelfesten

Har läst om det i de stora kvällstidningarna. Det var bara efter några minuter.

Med vänlig hälsning

Publikanen

Senast ändrad:

MarTom

HBK Medlem
Kommun
Ulricehamn
HBK-Nr
475
Medlemskap
2025

Har läst om det i de stora kvällstidningarna. Det var bara efter några minuter.

Med vänlig hälsning

Publikanen

Så bra ! Vilken iaktagelse förmåga ! Synd att inte inte jobbar på TV. Då hade många med mej sluppit denna fråga. Kan du kanske ge mig länken dit som tydligen skrevs minuten efter. Vi är många som missat den !

Publikanen

HBK Medlem
Kommun
Kristianstad
HBK-Nr
6066
Medlemskap
2025

Kolla Aftonbladet live rapportering kl 19:07
spacer.gif
[Kommentar från SaraSara: ]
Vad hände med han som gick med Silvia, han blev bortförd av en som såg ut som en vakt, var han full kanske?

Med vänlig hälsning
Publikanen

Senast ändrad:

MarTom

HBK Medlem
Kommun
Ulricehamn
HBK-Nr
475
Medlemskap
2025

Kolla Aftonbladet live rapportering kl 19:07
spacer.gif
[Kommentar från SaraSara: ]
Vad hände med han som gick med Silvia, han blev bortförd av en som såg ut som en vakt, var han full kanske?

Med vänlig hälsning
Publikanen

Jag följde din "länk" och fann följande:20:58
phpTfMv6vAndersMunck.jpg
spacer.gif
Anders Munck:
@Marianne: Det har varit ett av de stora ämnena i chatten. Hennes bordsherre Marcus Storch kunde inte gå ner för trappan av någon anledning. Men han sitter vi bordet nu. Höftoperation? Ingen vet än. fredag 10 december, 2010 20:58 Anders Munck

20:57
spacer.gif
[Kommentar från Marianne KarlssonMarianne Karlsson: ]
Varför kom drottningen ensam ifatt kungen när de tågade in till festen?

B

Byggare Bob

Guest

Vilket otroligt smaskiga nyheter! Jag blir knottrig på huden och nästan hysterisk i mitt vidare behov av mera "nyheter".:cool::cool::cool::cool:
Lasse

MarTom

HBK Medlem
Kommun
Ulricehamn
HBK-Nr
475
Medlemskap
2025

Vilket otroligt smaskiga nyheter! Jag blir knottrig på huden och nästan hysterisk i mitt vidare behov av mera "nyheter".:cool::cool::cool::cool:
Lasse

Ni är inte ensamma !!

Marianne: Det har varit ett av de stora ämnena i chatten. Hennes bordsherre Marcus Storch kunde inte gå ner för trappan av någon anledning. Men han sitter vi bordet nu. Höftoperation? Ingen vet än. fredag 10 december, 2010 20:58 Anders Munck

F

F.d. 3784

Guest

jag såg det också, och det måste varit nåt med Nobelstiftelsens ordförande, Storch eller nåt, för hans stol var tom ett ögonblick, men sedan satt han där. Jag är rätt duktig på att iaktta också.
:)

MarTom

HBK Medlem
Kommun
Ulricehamn
HBK-Nr
475
Medlemskap
2025

Tror inte det! :swoon:
Lasse

Om vi nu bortser från husbilsklubbens hemsida så skulle jag vara tacksam om du kunde ge exempel på ting som ger huden knottrig. Jag tror att många skulle uppskatta den typen av exempel. För... visst vill vi ha en knottrig hud även då vi inte längre har Nobelfesten att luta oss emot ! :):):):):)

Senast ändrad:

atina1

HBK Medlem
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
20782
Medlemskap
2025

Om vi nu bortser från husbilsklubbens hemsida så skulle jag vara tacksam om du kunde ge exempel på ting som ger huden knottrig. Jag tror att många skulle uppskatta den typen av exempel. För... visst vill vi ha en knottrig hud även då vi inte längre har Nobelfesten att luta oss emot ! :):):):):)

Hej!
Jo lite "lök lax"!!!!! Lönegaranti till alla f.d. arbetande pesionärer!!!!!!!!!!!!!!!
Mvh.

MarTom

HBK Medlem
Kommun
Ulricehamn
HBK-Nr
475
Medlemskap
2025

Hej!
Jo lite "lök lax"!!!!! Lönegaranti till alla f.d. arbetande pesionärer!!!!!!!!!!!!!!!
Mvh.

Du har så rätt! Själv har jag drygt 6 år innan jag når dit ! Under tiden får jag hålla tillgodo med denna typen av " lök lax" som jag gravat nu till helgen. Det första av fyra bidrag från Härjedalen som ska förgylla avslutningen av året !!

Bilagor

• P1020979.JPG
    P1020979.JPG
    3 MB · Visningar: 1
  • P1020980.JPG
    P1020980.JPG
    3,7 MB · Visningar: 1
B

Byggare Bob

Guest

Tyvärr, inga flera avslöjande från mig i ämnet. Du får väl försöka med egen fantasi för att förbli knottrig, även efter stödet från Nobelfesten avtagit. Ser att du gravat lax, ser gott ut, skulle detta kunna bli en orsak till knotter?:spinny:

MarTom

HBK Medlem
Kommun
Ulricehamn
HBK-Nr
475
Medlemskap
2025

Tyvärr, inga flera avslöjande från mig i ämnet. Du får väl försöka med egen fantasi för att förbli knottrig, även efter stödet från Nobelfesten avtagit. Ser att du gravat lax, ser gott ut, skulle detta kunna bli en orsak till knotter?:spinny:
Du har alldeles rätt!

Själv såg jag endast en kort stund på programmet. Är inte speciellt intresserad av den sortens arrangemang mer än att jag kan ägna en liten, liten kort stund då tillfälle ges.

Toppen