• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

nidingens fyrplats

T

Teddi

Guest
denna gamla skeppskyrkogård,,har för mej att det ligger en hel del vrak från bl.annat andra världskriget,,en bit ut i havet,, ja har aldrig varit där själv ännu,,ja tror att det är sveriges äldsta fyrplats,,
ock undrar om det fortfarande åkes ut med allmänheten med båt??, det finns inte många som klarar av att ta sej dit har ja hört,,

en väldigt intressant plats för turister tror jag,,ja tror också att det finns med i annettes nya bok som är på gång,,kanske ingår i nåt reservat,,

hur som helst,,

nidingens vänner kan ge mer information,, dom har också en ordförande:D

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
H

hianders

Guest
Sv: nidingens fyrplats

Vill minnas att du lagt ut bilder fr Nidingen tidigare Ludde! Bl a där man ser fåglarna i fyrtornet bakom de smutsiga fönstren. Kan du inte lägga ut några av bilderna här?!!

fru hianders/Inger

T

Teddi

Guest

de finns en 24-parkering för husbil i gottskär om man skulle vilja ta sej dit,,
den ligger mitt emot affären,,kanske värd att läggas in,GRATISPLATS:D:D
är man ett gäng som kan fylla båten så blir de ju inte så dyrt,,

Senast redigerad av en moderator:

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
T

Teddi

Guest

kungsbacka-nytt igår:D nidingens vänner,, ja är så grymt imponerad av ditt engagemang,,annette,,o ja delar ditt naturtintresse fullt ut,,hoppas din bok trycks,,
sen känns de jädrit gott att dela med sej bara här,,kungs-backa är ju ett toppenställe att bo på,,här finns de mesta,,ställplatser-fint feske-fina bad,,m.m.

så ja följer dina strapatser fullt ut,,en ivrig läsare av dina bragder,,good luck,,

Toppen