• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Nibo Caravan i Bollnäs

Tommy Dynér

HBK Medlem
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
Det finns en tråd här som heter, "Är alla husbilar hafsigt ihopbyggda?" och jag är en av dessa nya husbilsägare som ställt mig precis samma fråga.

Inga stora dramatiska fel, men en hel del larviga småfel, skitsaker, men irriterande och jag har förundrats över att man släppt iväg bilarna från fabriken med sådana fel.

Nu är jag i alla fall glad för att vi köpte vår bil hos en seriös och ansvarsfull återförsäljare, Nibo Caravan i Bollnäs. Vet inte om man upplevt mig som gnällig, men det har man i alla fall aldrig visat det, tvärtom. Felen har fixats och jag har verkligen känt att man velat göra mig till en nöjd kund!

Heders till sådana återförsäljare!

F

F.d. 53498

Guest
Sv: Nibo Caravan i Bollnäs

Kul att dom bättrat sig, mina erfarenheter är åt ett helt annat håll. Men det gällde husvagn och är många år gammalt.

Kyrkbyn

HBK Medlem
Kommun
Söderhamn
HBK-Nr
179
Medlemskap
2025

Hejsan Anders & Carita.

Vad det gäller Nibo Caravan i Bollnäs så kan jag inte göra annat än lyfta på Kabekepan för all personal där, ingen nämd och ingen glömd.
Jag har köpt ett antal husvagnar och nu några husbilar av dom och jag kan inte klaga på den service vi fått, nej tvärtom.

Hälsningar.
Kyrkbyn.
:D

Pensionär

HBK Medlem
Kommun
Österåker
HBK-Nr
3142
Medlemskap
2025

Håller med föregående talare.
Vi gjorde affär med Bosse i våras, vi fick så bra kontakt att vi slutförde affären via telefon inklusive inbyte av vår Rapido till Kabe`n. Även när vi hämtade bilen fick vi all hjälp som vi efterfrågade.
Även vid senare kontakt med Bollnäs har vi fått hjälp på alla vis.
Förhoppningsvis fortsätter det så.
Hälsningar Peter Heed

Alve

FD HBK Medlem
Kommun
Ödeshög
HBK-Nr
338
Medlemskap
2023

Nä men visst. Dä ä föl klart de blir bra. Dä ä ju hälsingar ni har gör mä.

Hälsningar Alve (född på Stocka)

Toppen