• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ni som var på Elmia 2013

Häggen

FD HBK Medlem
Kommun
Umeå
HBK-Nr
5265
Medlemskap
2022
Såg ni några nya spännande husbilar eller praktiska och finurliga lösningar på inredning eller tillbehör på ert besök på Elmia-mässan 2013? Skriv om detta och berätta, gärna med bilder.
Häggen i soliga Umeå

BeRoka

FD HBK Medlem
Kommun
Hässleholm
HBK-Nr
8559
Medlemskap
2022
Sv: Ni som var på Elmia 2013

Där var inget sådant intresant i mitt tycke har mässan blivit sämre de senaste åren vad det beor på, för 25 år edan var var där mycket mer tillbehöroch finuliga ting som visades upp nu är det bara husbilar i miljonklassen som ingen har råd att köpa eller har vi blivit så bortskämda så dom engkla tingen ser vi inte jag var med på picko trobergs tid då var allting nytt och spännande tiderna för ändras det ligger väl i tiden.

F

F.d. 25090

Guest
Sv: Ni som var på Elmia 2013

Jag tyckte att det va en bra mässa, det enda jag saknade var alkovbilar till barnfamiljer.
Kändes som dom missar oss barnfamiljer helt på mässan, alla med barn har ju inte husvagn..
Men vi har ju en fin husbil redan så oss gjorde det inte så mycket.

Annars va vi mycket nöjda med mässan, min man Ulf stod i montern med Lithium batterier lännnnnge.. men ack så dyra. :)

Toppen