• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ni i Sundsvalltrakten vart åker ni i helgen ?

F

F.d. 4380

Guest
Vart tar ni vägen, ni i trakten kring Sundsvall ?
Själva tänkte vi ev. åka till Hassela sport o konferanscenter o bo på Campingen där.
Men vi är öppna för förslag !!

Britt O Roger:spinny:

Senast redigerad av en moderator:

angan

HBK Medlem
Kommun
Sundsvall
HBK-Nr
785
Medlemskap
2025
Sv: Ni i Sundsvalltrakten vart åker ni i helgen ?

Tyvärr är bilen nattad för vintern. Det får bli nån annan gång :)

F

F.d. 4380

Guest

Ni som inte skall ut just i helgen i Området kring Sundsvall,vad har ni annars för favoritresmål i distriktet ??

Britt O Roger

Senast redigerad av en moderator:

Lodjuret

HBK Medlem
Kommun
Hudiksvall
HBK-Nr
651
Medlemskap
2025

Birsta centrum, tänk att ha husbilen på parkeringen, gå runt i affärer (Biltema, Clas i sjön, El- Giganten, Media Markt, o.s.v. )
Knalla tillbaka och vila när så krävs, ut igen, åter till husbilen när det blir matdax, ut igen ……!
Ovanstående är ett önskemål, vi har talat om det ofta men det blir inte av!

Under sommaren och hösten har det ofta blivit långresor, Dalarna, Trosa, Sthlm, Öland, Järvsö, Sthlm igen, Ytterhogdal, Lycksele, Grisslehamn, Runt Hudiksvall till släkt o vänner,

Vi har inte hittat några pärlor i den närmaste omgivningen 20 – 25 mil) ännu, men det kommer nog,

Annars blir det för min egen del Hornslandet, mörkt och tyst, finns några fina platser där.

Hälsningar från Glada Hudik
Lennart

Toppen