• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Nerladdniang ställplatser

Kjell och Maggan

HBK Medlem
Kommun
Västerås
HBK-Nr
8624
Medlemskap
2025
Har laddat ner pdf-filerna på HBK:s ställplatser i min laptop, androida surfplatta och telefon. På laptopen fungerar funktionen att klicka på gröna pricken eller namnet för att komma vidare men inte på surfplattan eller telefon. Vad är det för fel ??

Boo

HBK Medlem (P)
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
1025
Medlemskap
2025
Sv: Nerladdniang ställplatser

Jag kontrollerade att ladda ner Norge_2015-06-18 till min iPad2. Där fungerade det utan problem, man får förstås förstora bilden före klick på gröna plutten. Kanske någon annan kan ge dig hjälp om det kanske är Android som krånglar, kanske Anders (Knarrevik) kan ge dig något tips.

F

F.d. 14324

Guest
Sv: Nerladdniang ställplatser

Jag testade Sverige-filen precis och öppnar jag pdf-filen med Adobe acrobat reader fungerar det som det ska men när jag öppnar filen med Google Drive fungerar det inte att trycka på namnen eller gröna pricken.
Min telefon är en Android.

Mvh jocke

Toppen