• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2025 kommer att hållas i Karlstad 29 Maj - 1 Juni.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2025
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Navigation iGO

leif46

HBK Medlem
Kommun
Habo
HBK-Nr
2207
Medlemskap
2025
Har använt iGO många är både i Sveige å Tyskland å funkat bra men nu funkar det inte måste jag köpa nytt abonnemang hur gör man åvad kosta? Tacksam för svar / Leif

elsebo46

HBK Medlem
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
24412
Medlemskap
2025
Jag har haft IGO i många år betalade en engångsavgift för all framtid, men på senare år har jag använt Sygiq istället köpte även där en livstids abonnemang.
Jag tycker att Sygiq fungerar bra för mig, jag använder även Google Maps som backup
Sygiq har infört års abonnemang jag har inte köpt det utan kör på det gamla så länge det fungerar.
Jag använder en ipad att navigera efter.
Jag gick in på IGO idag och kollade men det finns inga kartor kvar och det går inte att återställa köp så det är nog bara att skippa IGO.

elsebo46

HBK Medlem
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
24412
Medlemskap
2025
På min iPad fungerar IGO. Testade att lägga in en rutt. Finns kartor från 2024 Q2 att ladda ner.
Fel av mig testade en gång till och och kunde ladda ner kartor och återställa köp så nu fungerar allt igen. Men jag fortsätter med Sygiq tycker att kartorna är mer detaljerade där.

Senast ändrad:
Toppen