• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Natt vid racerbanan!!

sacce

HBK Medlem
Kommun
Hallstahammar
HBK-Nr
5502
Medlemskap
2025
Så här nära våra bil körde bil dårarna i natt när vi sov över i Vadstenas småbåts hamn ,,,dom återkom ca 1,5 tim intervall från 20,30 till ca 03,30.
Jag vaknade när bildäck skrek och vår bil skakade till,, förmodligen av luftström för det fanns inga märken på vår bil. Vi var nog 7 bilar men
de var bara en som gav upp och åkte i väg på natten.

Sacce:eek:

Bilagor

• IMG_0564.JPG
    IMG_0564.JPG
    65,2 KB · Visningar: 12
F

F.d. 5110

Guest
Sv: Natt vid racerbanan!!

Jaha, eländet fortsätter alltså...!

http://www.husbilsklubben.se/forums/t20983/

Jag tycker att det är dags att polisen tar tag i saken och tar ungdomarna i örat.....

Sen borde ju kommunens företrädare inse att det är alldeles för mycket "negativ reklam" för Vadstena och dess näringsidkare.

Jag stannar nog inte där en gång till innan jag har fått besked om att buskörandet slutat.

/Lasse

Håkan o Britt

HBK Medlem
Kommun
Tjörn
HBK-Nr
3489
Medlemskap
2025
Sv: Natt vid racerbanan!!

jag råkade ut för samma buskörning i lysekil på kajen 2009 tidigt på våren men det var en som gick ut o skrev upp bilnummer på bilarna så dom försvann jag har funderat på om man tar fram kameran men man kan kanske råkar illa ut så det är kanske bäst att låta vara,, eller kan man få tips om vad man skall göra mvh håkan

Toppen