• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Namnskyltar

F

F.d. 53061

Guest
Hej hopp husbilsfolk jag såg någånstans att nån tyckte att man skulle ha namnskyltar så andra såg att man är medlem när man är på mässor klubben måste väll ha så mycket pengar i kassan idag att man skulle kunna ge alla medlemmar sådana gratis eller är jag ute ock cyklar ??? när jag kommer med en sån ide.
Markko.:twitcy:

F

F.d. 18508

Guest
Sv: Namnskyltar

räcker det inte med märket ni fick när ni blev medlem,står ju namn och hbk på det?
pengarna i kassan kan nog vara bra att ha,det måste ju kosta med datorer och folk som sitter och sköter den här sidan

F

F.d. 53061

Guest

Ja då kan jag tala om för dig att jag fick köpa våra namnbrickor själv när vi var på årsmötet år 2010 vi fick inga när vi blev medlemmar.
ock så pass mycket kan det inte kosta klubben om man köper en stor kvantitet
för klubben måste ju vara rätt så rik med så många medlemmar.
Markko.:twitcy:

F

F.d. 18508

Guest

ok då förstår jag dig,vi fick liksom varsin när vi blev medlemmar,inga fel på dom..
nej det är väl inte så dyrt med brickor om man inte ska ha namn på dom,
vet int hur många som inte fått sin bricka men är väl värre med allt jobb och klistra kuvert ,porto mm,det här är väl nån ideel förening av nåt slag? så det ska väl till nån frivillig till det:)

Senast redigerad av en moderator:

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2025

Jag har för mej att Gunnar Hbk 6 gjorde dessa för en liten symbolisk summa och det är ju inte så stora ekonomiska utgifter än att dom som vill ha köper av honom , man får ju bildekal och nummer när man går med .

STANTON

HBK Medlem
Kommun
Finspång
HBK-Nr
3999
Medlemskap
2025

Vi ringde och beställde av hbk6 och fick dom på elmia 2009 25:- st inget farligt pris eller ??:D

Rolf & Gunilla

FD HBK Medlem
Kommun
Vadstena
HBK-Nr
2927
Medlemskap
2021

Vi har HBK märket och nr på bilen fram och bak.
Våra namn står på dörrarna beställt över nätet på Dekaltrim.
MVH Gunilla

Toppen