• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

namnändring

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040
Sv: namnändring

Det står endast så under medlemmar!

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027

Om man är Intresserad betalar man inget, och har då således inget medlemnummer. Men man har då endast en begränsad tillgång till forumet till skillnad från en betalande medlem.

/Ludde

Oj, Gunnar hann före...

F

F.d. 29841

Guest

Hej
Tack för svaret, det är synd om de som inte har en hundring över, men ändå ska skaffa HB.
/Vdhem

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027

För min del så är jag väldigt tacksam för vad många av de s.k. Intresserade bidrar med till forumet. För de Intressades del är det nog inte pengarna det handlar om, utan snarare att ett fullvärdigt medlemskap med tillgång till träffar m.m. helt enkelt inte är intressant. Som Intresserad har man ju tillgång till det största och egentligen mest intressanta i forumet, alla ämneskategorierna.
Vi kanske ska försöka att vara lite rädda om även de Intresserade, påhopp och syrliga kommentarer är bara en förlust för alla parter, både Intresserade och medlemmar.

/Ludde

F

F.d. 2825

Guest

Hej, Ludde Kuddsson, känns skönt att veta att inte alla har samma ogina inställning till sina medmänniskor .
Kan fö meddela att inte bara en hundring är inbetald utan rentutav två.
Dessvärre tar det ett par dagar att bli registrerad.
Sänder dessutom ett tack till dom andra som höll med Ludde.
Som totala noviser har vi varit inne o läst på forumet några dagar, här verkar dom flesta besitta både kunskap, humor o vänlighet.
Hoppas vi ses utefter vägarna
p.s vi hämtar vår första husbil någonsin på fredag,har ej fått regnr ännu.
Hälsningar GUNZACK

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027

Lycka till med er nya husbil och välkomna som fullvärdiga medlemmar i klubben! Och ni hade givetvis varit lika välkomna som Intresserade för min del!

Hälsar Annette alias Ludde :)

Publikanen

HBK Medlem
Kommun
Kristianstad
HBK-Nr
6066
Medlemskap
2025

Hej, Ludde Kuddsson, känns skönt att veta att inte alla har samma ogina inställning till sina medmänniskor .
Kan fö meddela att inte bara en hundring är inbetald utan rentutav två.
Dessvärre tar det ett par dagar att bli registrerad.
Sänder dessutom ett tack till dom andra som höll med Ludde.
Som totala noviser har vi varit inne o läst på forumet några dagar, här verkar dom flesta besitta både kunskap, humor o vänlighet.
Hoppas vi ses utefter vägarna
p.s vi hämtar vår första husbil någonsin på fredag,har ej fått regnr ännu.
Hälsningar GUNZACK

Du är tyvärr inte den första som drabbats av detta.

Med vänlig hälsning.

Publikanen

Toppen