• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Nästa fel i raden

F

F.d. 2673

Guest
Sv: Nästa fel i raden

Ang.Truma
Har svårt för att tro att det är fel på fläkten,
däremot styrningen av den,indirekt någon givare.
Hoppas jag har fel för din skull :)

Jojje

Enl felkoden var det fel på fläkten, men tack för att du ger mig nåt att oroa mig för...:wink:

F

F.d. 53014

Guest
Sv: Nästa fel i raden

Hej! Vad det är för något vi köpt, det undrar vi också. Det läckte in vatten genom luckorna i bilen, det blev lagat, men konsekven av läckaget är att en skarv i trägolvet har rest sig, firman lagade det genom att skruva dit en plåtlist mitt över skarven, mitt på golvet och påstår att det är praxis att göra så eftersom det är alldeles för kostsamt att lägga nytt golv i en husbil. De påstår också att det inte finns att få tag på, men vi vet att det finns i Belgien. Finns det någon som skulle acceptera detta eller är det verkligen så att firman har rätt, dom vill inte ens ersätta oss så att vi kan köpa hem golv och få en finsnickare att göra vid det, vilket skulle bli tusen gånger bättre, för detta ser inte klokt ut. Förlåt att jag hoppade över på mitt, men som du ser är du inte ensam.

Lycka till med din husbil

Trixi

Toppen