Sv: Nöjd husbilsköpare.
Jag ger varken ris eller ros till BiÖ, men jag är mycket besviken på deras försäljningspolicy.
Den 18 okt besökte jag BiÖ med avsikt att byta HB jag hade bokat tid för provkörning av ny Cartago, allt fungerade till största belåtenhet, efter någon timmes genomgång av HB bestämde jag mig för köp, bad om värdering av inbyte och en offert på nya HB. Vi kom överens om offert via mail efter en anspråkstagen tid för denna.
Den 5 nov meddelar försäljningen detta "citat"
Det känns tungt att meddela att tyvärr har vi ingen möjlighet att byta in er Hymer i dagsläget.
Under de senaste åren har vi sålt många nya Cartago vilket har resulterat i att vi har många stora / dyra inbyten i lager. För närvarande måste vi först konsentrera oss på dessa "slut citat".
Med vänliga hälsningar
Försäljningen
Jag har själv tillhört Svenskt Näringsliv, och kan förstå deras situation men:
Min besvikelse kvarstår. Jag får söka vidare.