• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Nån som kombinerar husbil och vinterhobby?

F

F.d. 20950

Guest
Hej,

Jag arbetar som frilansjournalist och undrar om någon här kombinerar boende i husbil med vinteraktiviteter, exempelvis långfärdsskridskor, utförsåkning eller längdskidåkning. Även helt andra aktiviteter kan vara intressanta, bara husbilen är inblandad. Skulle gärna träffa er för intervju plus fotografering, helst i trakterna kring Östergötland. Under vecka 6 befinner jag mig dock i Sälen tors - sön, så då är även platser längre norrut intressanta. Skicka gärna ett PM om detta låter intressant.

Med vänlig hälsning,
Niclas

F

F.d. 53012

Guest
Sv: Nån som kombinerar husbil och vinterhobby?

Det måste finnas massor av medlemmar eftersom vinteregenskaper är en ständigt återkommande tråd. Personligen ligger vi i stuga eller hotell vid vinteraktivitet, lycka till med kraftig svarsfredvens.

F

F.d. 20950

Guest

Tack ska du ha Jaktfalken! Hittills har inte mindre än...NOLL svar trillat in så alla kanske inte är sugna på att synas i tidning ;) Men jag väntar tålmodigt, ingen brådska..

F

F.d. 29841

Guest

Hrej
Vi åker till Mora den 23, har säsong plats där Nr: 408.Vet inte när vi åker hem.
Har inget bestämt datum för hemresan."Pendlar" mellan Köping å Mora.
/Vidhem

F

F.d. 1470

Guest