• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Nån som har erfarenheter av pössl duo ?

F

F.d. 21210

Guest
Hallo allesammans !

Är helt ny både inom husbil och detta forum så jag söker visdom och erfarenheter bland er lärda !
Är det nån som har lite erfarenheter av äldre pössl duo ? Skall använda som stealth campare i Trondheim där jag jobbar men vill inte stå och betala 5-7000 nok för en studentlägenhet utan är sugen på att Urban campa året runt.
Har redan provat husvagn och det har gått bra men det är svårt att hitta platser att stå på och campingarna ligger långt från centrum och tar ocker priser utan dess like !
Hur driftsäker är peugot boxer 2.8 2000 modellen ? Alla tips och erfarenheter tas tacksamt emot om allt möjligt som rör sig runt Duon. Vad man ska kolla på, kända fel, starka sidor, hur effektiv är värmesystemet ? Hur bra isolerad är den ? (läst att pössl ska vara ledande inom isolering när det kommer till plåtisar)

Hoppas på en massa tips !

Hare gott !

Toppen