• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Någon som kan hjälpa..

F

F.d. 25491

Guest
oss. Vi åker till helgen på vår smester, det blir Norge med Lofoten, hela semestern. Nu är det så att vi har TV i vår nya husbil, en Sony med digibox inbyggd. Vi kan ju om jag förstår det rätt se de svenska markbundna kanalerna, vi vet att den har signal så det ska väl inte vara något problem medans vi är kvar i Sverige (vi åker Sverige upp) men kan man få det att fungera i Norge? Vad behövs för detta? Kan vi ta med det digitalkort vi har hemma? Vi har canal digital eller funkar det bara i den boxen (ny box och nytt kort 2013) Många frågor, skulle vara väldigt tacksam om någon kan ge tips. Vi upptäckte ju att Friidrotts VM börjar till helgen, vore roligt att se sammandragen iaf.
:)

jojje

HBK Medlem
Kommun
ÖstraGöinge
HBK-Nr
3802
Medlemskap
2025
Sv: Någon som kan hjälpa..

TVen måste ha MPEG4(kodningssystem) för att man ska kunna se de fria kanalerna.
Canal Digital fungerar bara med parabol, ej marksänd.

Jojje

Toppen