• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Någon som har kunskap om XGO Coupe 302

J

jibo01

Guest
Hej
Har funnit en leverantör av billiga husbilar se länk
Rimor XGO Coupe 302 Test und Preisvergleich
Kan inte se att detta märke finns i Sverige, eller finns dom under annat namn
är dom möjliga att importera till Sverige utan problem vid besiktning
Är det någon som handlat ????
Tack

LasseG

HBK Medlem
Kommun
Norrtälje
HBK-Nr
7926
Medlemskap
2026
Sv: Någon som har kunskap om XGO Coupe 302

Det är ingen av Rimors officiella modeller, troligen tillverkad som "private brand" för nån större husbilsförsäljare i Europa nånstans?
Här är Rimors officiella sida: Motorhomes Motor caravans Camper Vans Campervan RIMOR AUTOCARAVANS
Prata med Lindströms Husvagnar i Bålsta Husbilar och Husvagnar – Hobby husvagnar, LMC, Rimor, Rapido Husbilar Stockholm som är importörer av Rimor i Sverige. Jag köpte min Rimor Europeo 69P av dem i våras, bra att ha att göra med. Är för övrigt jättenöjd med min Rimor, men jag vet inte om "XGO" är exakt samma bilar.

F

F.d. 53018

Guest

Hei! Tenker du finner den her: Reisemobil-Zentrum PALMOWSKI GmbH - Deutschlands Nr.1 !!! Firmaet er ett av Tysklands største selgere av billige bo/hus-biler. Hevder selv det er det største. Får ofte produsert biler av ledende europeiske fabrikanter og selger dem under eget navn. Bilene har selvfølgelig den nødvendige dokumentasjon for import til land som Sverige og Norge. Mvh! alfb

Senast redigerad av en moderator:

Wberger

HBK Medlem
Kommun
Lund
HBK-Nr
2577
Medlemskap
2025

Det är ingen av Rimors officiella modeller, troligen tillverkad som "private brand" för nån större husbilsförsäljare i Europa nånstans?
Här är Rimors officiella sida: Motorhomes Motor caravans Camper Vans Campervan RIMOR AUTOCARAVANS
Prata med Lindströms Husvagnar i Bålsta Husbilar och Husvagnar – Hobby husvagnar, LMC, Rimor, Rapido Husbilar Stockholm som är importörer av Rimor i Sverige. Jag köpte min Rimor Europeo 69P av dem i våras, bra att ha att göra med. Är för övrigt jättenöjd med min Rimor, men jag vet inte om "XGO" är exakt samma bilar.

Vilka frågor skulle ställas till den Svenska husbilssäljaren??

Hej jag är spekulant på en husbil i Tyskland , ni säljer en liknande är den bra?

LasseG

HBK Medlem
Kommun
Norrtälje
HBK-Nr
7926
Medlemskap
2026

Vilka frågor skulle ställas till den Svenska husbilssäljaren??

Hej jag är spekulant på en husbil i Tyskland , ni säljer en liknande är den bra?

Frågan var om den finns i Sverige.
Rimor finns i Sverige och kanske kan svara på frågor om deras undermärke XGO.

Varför så dryg?

Wberger

HBK Medlem
Kommun
Lund
HBK-Nr
2577
Medlemskap
2025

Jag dryg nä men realist , jag vet hur husbilsföretagen behandlar privatimportörer.
Men frågan är fri!

JCoMC

HBK Medlem
Kommun
Motala
HBK-Nr
4084
Medlemskap
2026

Kolla annonser på Blocket. Du har en återförsäljare på Kungsvägen i Mjölby. Ett stenkast från E4:an. Verkar bedriva rörelsen i liten skala men någon eller några bilar brukar finnas längs Kungsvägen och några annonser på Blocket. Exempel och kontaktuppgifter om du följer länk nedan.

Ny Rimor-xgo Husbil-12 Långbädd 302 | Östergötland | Blocket

F

F.d. 17770

Guest

Jag hittade en länk till Solhem Husbil i Bålsta. Dom verkar sälja XGO till tyska priser!?
Solhem Husbil - hyr husbil billigt!

Dessutom hittade jag länken till XGO i Italien:
XGO Move

Är själv lite intresserad av en 301 Coupé. Är det någon som vet om XGO är exakt som Rimor eller vad är det som skiljer?

noynoy

HBK Medlem
Kommun
Nacka
HBK-Nr
6739
Medlemskap
2024

Solhems husbil i Bålsta säljer Xgo bilar..
/Noynoy

Toppen