• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Någon Jävel har saboterat min husbil

F

F.d. 2069

Guest
Jag såg till min stora förskräckelse att någon har kört in i min husbil så att det är en 30cm lång repa på sidan, inga vittnen eller meddelanden.
Nu är jag så förbannad så jag kokar, tänk att det ska behöva finnas sådana jävla idioter överallt.
Min personbil (3 mån gammal när det hände) blev också parkeringsskadad förra året av en smitare.
Ska man behöva stå inhägnad och videoövervakad för att få ha grejorna ifred??

F

F.d. 6238

Guest
Sv: Någon Jävel har saboterat min husbil

Hej på Dig Kamrat. Det är tyvärr bara att beklaga vad som hänt Dig. Har varit med om samma sak för flera år sedan. Tyvärr så är man maktlös.
Känner verkligen med Dig. Hoppas ändå att det skall ordna sig till det bästa, / Kurt

linden

HBK Medlem
Kommun
Gävle
HBK-Nr
1219
Medlemskap
2025

Hej DigiMan!

Min bil blev skadad på parkeringen vid Valbo köpcentrum och döm om min förvåning när jag såg att det satt en lapp på vindrrutan, med namn och telefonnummer till mannen som hade skadat min bil. Jag tog kontakt och med honom och efter besök på bilskadecenter som värderade skadan till ca: 5000. Efter det enades vi om att det var bäst att blanda in hans försäkringsbolag. Lämnar in bilen efter semestern på rep.
Tydligen finns det människor kvar av det rätta virket, med ansvar och ärlighet.

//linden

F

F.d. 17135

Guest

Lider med dig!!!
Har själv en husbil som blev påkörd av posten strax innan semestern, väntar nu på skaderegleraren för besiktning av skadan.

Kämpa på! och hoppas att det löser sig på något sätt.

Toppen