• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Nätfiskare i juletider

Solviva

HBK Medlem
Kommun
Piteå
HBK-Nr
7744
Medlemskap
2024
Nu verkar jag vara populär. Det finns snälla människor som håller koll på mig där ute i cyberrymnden och upptäcker att någon försöker använda mina konton. Nu senast var det Swedbank som låst mitt kreditkort, det var bara att klicka på länken och fylla i uppgifterna så skulle "upphägningen" hävas. Enda problemet är förstås att jag har inget kort i Swedbank!

Tidigare i veckan skickade paypal och Apple ut ungefär samma meddelande. Med dessa företag har jag heller inget avtal.

M.a.o. se upp nu i juletider. Alla som skickar mail vill inte bara önska GOD JUL!

Till alla HBKáre önskar vi en GOD JUL!

Solviva

HBK Medlem
Kommun
Piteå
HBK-Nr
7744
Medlemskap
2024
Sv: Nätfiskare i juletider

Ja, via e-post:
Hej kära kund / klient,

Ditt kreditkort är upphängd eftersom vi har märkt ett problem på ditt kort, Vi har bestämt att någon kan använda ditt kort utan din tillåtelse.

För din säkerhet har vi tillfälligt stängt av ditt kreditkort.

För att lyfta denna upphängningen Klicka här och följ instruktionerna som anges för den uppdatera ditt kreditkort.

Vi ber om ursäkt för eventuella besvär detta orsakat.

Tjänster Säkerhetstjänst

SwedBank.se

Rolf bagaren

HBK Medlem
Kommun
Båstad
HBK-Nr
13692
Medlemskap
2025

Ett liknande fick jag för några veckor sedan, det var från Swedbank som ville påstå att mitt kort var använt i Ryssland! "Klicka på länken" så bla bla bla....
Skickade en kopia till bluff@swedbank.se. De tar emot bluffmail av alla slag som gäller Swedbank. Ett sätt att kolla mailet är att klicka på den lilla pilen vid e-postadressen, då kommer avsändarens riktiga adress upp. I mitt fall var avsändaren från Tyskland!

aake

FD HBK Medlem
Kommun
Krokom
HBK-Nr
1270
Medlemskap
2021

Nätfiske under förvintern riktar vi mot kanadaröding, en invasiv art som inte är fredad under lektiden. En kompis lyckades ta en romstinn hona på drygt tio kg för en vecka sedan. Drygt två kg läcker rom i buken, en läckerhet på julbordet!

aake

Solviva

HBK Medlem
Kommun
Piteå
HBK-Nr
7744
Medlemskap
2024

Nätfiske under förvintern riktar vi mot kanadaröding, en invasiv art som inte är fredad under lektiden. En kompis lyckades ta en romstinn hona på drygt tio kg för en vecka sedan. Drygt två kg läcker rom i buken, en läckerhet på julbordet!

aake

Haha :twitcy: väntade nästan på din kommentar med en helt annan innebörd. Så härligt med rom, vi får nöja oss med Kalixlöjrom:D

Toppen