• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Nästan lika skönt som...

F

F.d. 8656

Guest
Hej, äntligen är vi på väg!

Jag har längtat så efter denna dag, att få ut och åka på riktigt. Ja ni vet, inte bara några mil eller några timmar, utan på riktigt, vi ska ju inte hem för än på söndag igen. :)

Husbilen är nytvättad, och Lasse har varit duktig och vaxat den också. Vår pärla är som ny, vårat andra hem, tack för att du finns husbilen!
Det är så härligt att vara ute igen, man blir lugn ända in i själen, det är något magiskt med husbilar... ;)

Solen skiner, klockan är ca 19.00, 50-talsrocken spelas högt ur högtalarna och vi är på väg ner till Klippan i Skåne för att dansa loss med andra glada HBK:are. Det kommer att bli hur kul som helst, ja ni vet ju att vi brinner för dansen... Musik, glädje, skratt och motion, det kan väl inte bli bättre?! :D

Jocke är också med, vår härliga Jocke som är så duktig med att hjälpa till när man behöver honom. Det är så roligt att han vill följa med oss och att vi kan göra något hela familjen tillsammans, dansa tycker vi ju om alla tre.
Just nu ligger han i soffan bakom Lasse och spelar spel på sin iPod, vet knappt vad en i Pod är för något, men har helt klart för mig att det är en stor och viktig del av Jockes liv, och säkert många andra ungdomars liv. Teknikens under, eller vad säger man? :rolleyes:

Jag önskar er alla en fin kväll och ser mycket fram emot helgens träff.

Lasse och Jocke hälsar de med!

En stor kram till ALLA! //Emma :cool:

M

Majja

Guest
Sv: Nästan lika skönt som...

Hej hej!
Det var ett glatt och härligt fint inlägg. Dans är motion och ett trevligt sätt att umgås.
Själv drar jag iväg imorgon på en lång cyckeltur.
Med dom bästa hälsningarna

Majja:spinny::spinny::spinny::spinny:

Kjell & Britt-Inger

HBK Medlem
Kommun
Södertälje
HBK-Nr
4375
Medlemskap
2025
Sv: Nästan lika skönt som...

Hejsan Emma o Lasse
Ja visst är det underbart med husbilslivet just nu sitter vi och njuter vid Ranarpstrand på väg till Buggträffen vi körde redan i går då vi har långledig helg varannan helg.
Skall bli kul med att träffa andra HBK:are på Buggkursen kör nu försiktiigt resten av vägen ner till Skåne såg att ni fick stopp pga olycka i går kväll.
Vi ses i eftermiddag nere i Gråmantorp Hälsar vi från ett soligt men blåsigt Ranarpstrand
Catrin & Kjell

Toppen