• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

nästa vinter

habro

FD HBK Medlem
Kommun
Älvsbyn
HBK-Nr
7533
Medlemskap
2022
Hej alla resvana!
Vi är tre unkisar som just nu planerar nästa vinters flykt till sydeuropa. Vi åker i varsin bil och tänker ta oss söderut efter kusten,hela vägen. Gott om tid har vi men när vi väl kommer till ex.vis Portugal ska vi väl stå stilla ock gotta oss riktigt ett tag. Så frågan är; vad kostar det att stå en längre period,en månad eller så, på en camping/ställplats?( mellan tummen och pekfinget,typ). Vi har enkla vanor så exklusiva ställen överlåter vi åt andra med fetare plånka.:wub:

Carina & Hans

HBK Medlem
Kommun
Falun
HBK-Nr
8781
Medlemskap
2025
Sv: nästa vinter

Jag vill också iväg nästa vinter och jag letar bland ställplatser i Europa på denna sida finns många bra tips där.

F

F.d. 55519

Guest
Sv: nästa vinter

Dette er spennende for oss som også er nybegynnere sydover neste år. Alle dere som har drevet med dette dette over flere år, gi oss gode tips. Evt. er det noen gode tråder i forumet? :oops:

Toppen