H
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Vill minnas att någon lagt in en bild och skrivit lite om det husvagnsvin som finns att köpa nu. Hittar dock inte inlägget.
Visa bilaga 98687
Köpte detta idag, lite dyrt 215 kr. Spännande att prova senare.
Inger
Kundanpassningen räckte nog inte riktigt ända fram, skulle nog
behövt vara 5 liter....
// Janne
Jag beställde och testade en box för ett tag sedan och tycker nog att detta vin behöver all hjälp det kan få för att säljas. Skulle inte tro att man köper mer än en box......
Jag beställde och testade en box för ett tag sedan och tycker nog att detta vin behöver all hjälp det kan få för att säljas. Skulle inte tro att man köper mer än en box......
Tyvärr hittar du den inte i Burg än i alla fall! Det är en svensk importör som tagit fram produkten Rewine | Rewine!
Var inte så säker. De flesta viner som tappas i Simrishamn finns på Fleggaards och Calles.Tyvärr hittar du den inte i Burg än i alla fall! Det är en svensk importör som tagit fram produkten Rewine | Rewine!
Skall man gå efter etiketten så måste jag säga, trots husvagnen, att detta vin är väl värt sina 89 spänn.
Visa bilaga 98707
Håller med till mat men inte som prat vin!
Ähhhhhh....Kommer det inget nytt när det gäller dricka för gubbar (öl) ?
Ursäkta urspårningen.
Tommy R